Direktlänk till inlägg 1 november 2011

Heeej börja allt om :)

Av breeungen - 1 november 2011 22:12

Halloj  jag igeen yaaao idag vakna jag gick ner åt  datan msn fb sen chatta litte med blerina och vi stack ut en kort litten runda sen stack vi ine! Mina 2 brödrar skulle till väla köpa något så jag hängde med bleri och jeta knacka på men ville va hemma och chilla med lille broshan spela skittgubbe . stress aja sen efter cirka en halvtimme va jag död hungrig så jag stack upp med lillen och åt i Mc Faan vad gott höll på att spy om jag ska säga sanningen åt fan ej hamburgare döööd ne skoja se stack jag hemm gick ut med bleri jeta litte vid stassa dörr  sen cykla jag och jetaa medans dom två fisarna stack hem Senn stack jeta med och det gjorde jag så klart oxå ahahh :) Och när man kommer hemm så får man veta att min kusin kommer men ej hans lilla syrra fan vem ska jag va med dör av tråkiig ( dööör)

nu försöker jag förklara vad onepiece e till min  pappa han tror det e bebis kläder han ba ska du ut med såna och skämma ut dig ? Neej pappa det e mode eller fan vet jag men dom e riktigt snygga den första vit/rosa döö fin Ajaa heejdå

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av breeungen - 2 november 2011 13:17

heej skriver en inläggg snabbt vakna där vid 11 skönnt ahahah sen gick jag ner ringde en samtal och nu snart ska jag äta hahahah Aja dena blev kort skriver senare mer heejdå ...

Av breeungen - 2 november 2011 13:17

heej skriver en inläggg snabbt vakna där vid 11 skönnt ahahah sen gick jag ner ringde en samtal och nu snart ska jag äta hahahah Aja dena blev kort skriver senare mer heejdå ...

Av breeungen - 2 november 2011 13:17

heej skriver en inläggg snabbt vakna där vid 11 skönnt ahahah sen gick jag ner ringde en samtal och nu snart ska jag äta hahahah Aja dena blev kort skriver senare mer heejdå ...

Av breeungen - 2 november 2011 13:17

heej skriver en inläggg snabbt vakna där vid 11 skönnt ahahah sen gick jag ner ringde en samtal och nu snart ska jag äta hahahah Aja dena blev kort skriver senare mer heejdå ...

Presentation


BABY I'm going to smile now not whit you but at you !!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards